Evanescence Song Reviews

Origin Origin
Buy It!
Released on
Saturday, November 04, 2000
11. Eternal
REVIEWS PAGE #4
<< PREVIOUS PAGE
  

Review #3548 by mohamad
Written on Oct 18, 2004 (Read 1087 times)
  
AMY LEE...foe me u're just like the wind,i cant see u,i cant touch u,but i can feel u...u're so great,i have all ur songs,then i bought ur cd 3 times  ...
  

Review #3509 by matthew
Written on Oct 5, 2004 (Read 983 times)
  
amy lee has agreat voice i can say i understand what she feels.
but there are depths to my emotions that no one may understnd at times.the connection between amys music and my emotions are very high though. her music is very emotional thats why i think she understands me than me understanding her.
  

Review #3423 by raquel garcia
Written on Sep 13, 2004 (Read 858 times)
  
OMG Amy Lee you are the shit!!!!!!! y did Ben leave??????????? hay hay hay!!!! que paso?!!!!!!:( o well Evanescence Rules....but competition is coming that's right i'll soon be on your ass lol yeah i wish ..i have an alright voice but nearly as good as yours..i love eternal it's so beautiful like me :) i mean you*** lol man i can't believe u are christian or w/e b/c i am too..wow man seether is awesome too but i need the tabs for all the piano notes!!!!! i know u know piano girl so send me the tabs plzzzzz or c all me shit w/e man i hope to see u soon bye bye bye..ooo yeah the houston concert(fallen) rocked!!!!! \m/ hell yeah take care everyone!!! God Bless all of ya!!!!  <3, RAQUEL GARCIA FROM DALLAS, TEXAS :P
  

Review #3391 by laurie
Written on Sep 8, 2004 (Read 762 times)
  
i so wish i could get Origin.  i love this song and often listen to it when i'm stressed out, which has been a lot lately!  i'd love to see this and a few other tracks from Origin put onto a mass-market CD...  does anyone else think that some of the songs on Origin sound better than the same tracks on Fallen - like Haunted?  now we need another video (please pick Haunted... please pick Haunted... please pick Haunted...).  gimme more evanescence!! :)
  

Review #3333 by amy lee is my fuckin goddess
Written on Aug 27, 2004 (Read 805 times)
  
this song is grand but i must admit some of the fallen songs are better and 'away frm me' oh and also 'breathe no more' these songs are awesome i like this song as i love 2 listen 2 the rain i sense it in every way but i hate 2 stand in it..i love amy lee and i love evanescence xx
  

Review #3261 by emily
Written on Aug 14, 2004 (Read 880 times)
  
can you get this song like on sheet music! please i want to learn the piano solo.
  

Review #3192 by Malice in Wonderland
Written on Aug 7, 2004 (Read 902 times)
  
i love this song it is sooooo beautiful and it really frusturates me that i can't play it on the piano so if anyone has the sheet muic, i beg of you PLEASE E-MAIL IT TO ME!!!!!
  

Review #3156 by Eleanor
Written on Aug 4, 2004 (Read 838 times)
  
I love this music. Amy Lee has an amazing voice but this song really doesn't need any lyrics. It's wonderful as an instrumental piece. The thunder and rain sound so good and real and fit to the music perfectly. I haven't heard anything like this elsewhere.
  

Review #3079 by Trinny
Written on Jul 30, 2004 (Read 873 times)
  
I like your Music.
  

Review #2684 by Dejiah
Written on Jun 4, 2004 (Read 1385 times)
  
I love this song, I figured out how to play it but I don't have it tabbed.
  

Review #2609 by Hil
Written on May 25, 2004 (Read 1482 times)
  
I love this so much! The second piano part in the rainstorm part is sooo beautiful... and if anyone has the piano sheet music to this song, please send it to me! Thanks! :D

REVIEWS PAGE #4
<< PREVIOUS PAGE | NEXT PAGE >>

1 2 3 4 5 6 


Submit your own review:
Author's Name:
Author's E-mail: